2:a dagen i stavanger

tillbaka på hotellet efter ytterligare en dag. hänt mycket roliga saker idag. en sak värd att nämnas; kommer hem från kontoret, ska upp till mitt rum, skifta kläder, för att sedan iväg och spisa med de andra. tralala, upp för den sista trappan, låser upp dörren, lägger av mig jackan. upptäcker att det städat. yes, härligt. börjar sedan se mig om efter resväskan. letar under sängen, i garderoben, vid skrivbordet. ingen väska! min första tanke var att "okej, de är jävligt bra på att städa här", den andra "jag har blivit rånad!". går ner mot receptionen med en liten oro i magen. berättar vem jag är och att någon städat undan mina saker. han hajjar till direkt och säger att jag har blivit flyttad till ett annat rum... nr 215...... Sandras rum.

1. vi blir tamefan aldrig av  med varandra
2. sen när packar man ihop någon annas saker och förflyttar en till ett annat rum utan att kontakta den personen.

det roliga är att samtidigt som detta sker vandrar sandra in på hennes rum och upptäcker en främmannde resväska på golvet. min resväska!

det var jävligt roligt efterpå iallafall och från och med nu är jag sambos...igen!

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

HAhahha jättekul väskincident.

2008-12-09 @ 23:33:22
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: johanna

hahaha ;D kul att ni är sambos igen ;)

2008-12-11 @ 19:08:08
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0