julferie i sverige

19:e till 28:e december spenderades i sverige. hade sagt till familjen att jag skulle komma på julafton så de blev aningen chockade när jag stod utanför dörren med all min packning på fredagkvällen. det blev massa kramar och en hel del tårar. på natten åkte även jag och sandra iväg och suprisade hennes bröder med vänner som befann sig hos fredrik på partaj. saknat de grabbarna en hel del också.
jag har haft så satans kul. haft fullt upp varenda dag men kändes endå som att man inte hann med hälften utav det man ville. det blev iallafall många kära återseenden. speciellt med annis (jag älskar dig och jag saknar dig redan!).
julafton, familjemys, mat, vänner, fest, shopping, släkt, spel, fika och massa kul har denna visit innehållit.

helt underbart har jag haft det, men nu är vi tillbaka hemma i bergen och det känns faktist riktigt skönt.



Kommentarer
Postat av: anna

PUSSPUSSPUSSSPUSSPUSS <3

2008-12-30 @ 12:19:03
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0