natlandsfjellet here we come.

sandra och jag kom hem från kontoret för ett litet tag sedan. nu sitter vi här, mitt i allt stök, och funderar på vad vi ska äta. det är galet jävla stökigt här. tiden räcker liksom inte till för att städa. jaja, skitsamma.

inte hänt så mycket spännande på sistonde. det är mest jobb.
sandra och jag ska ta oss ann natlandsfjellet ikväll. spännande att se hur det går denna gång. det enda jag fasar över är mördarbacken. min kondition är allt ifrån på topp. får hoppas att jag tar mig ur kvällen levande.

vet ni vad? på fredag ska vi åka skridskor med de från jobbet. har inte gjort det på grymt länge. hjälm? kul som fan ska det bli iallafall, men endå lite sorgligt, det är nämligen elises sista dag. vi har tills dess på oss att få henne att stanna kvar! får se hur det går. håll tummarna!

okej, nu har ni fått en massa ointressant information så nu ska jag gå och fixa med något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0