året som gått.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-flyttat hemmifrån, gått på systemet.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-tror ikke att jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
-ja.


5.Vilka länder besökte du?
-thailand, spanien, norge.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
-det skulle väl vara en större lägenhet så att alla mina kläder och skor får plats.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
-kanske 3:e nov när jag började mitt jobb som säljare.

8. Vad var din största framgång 2008?
-jag tror att det var beslutet att flytta till norge. man lär sig så mycket på att klara sig själv.

9. Största misstaget?
-kan ikke komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-nej, inte allvarligt iallafall. endast ramlat/snubblat ett x antal gånger.

11. Bästa köpet?
-måste vara mina uggs. egentligen hatar jag dom för att precis alla har sådana och de är inte speciellt snygga men fan, så sköna och varma.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
-spenderar alltid mycket pengar på saker till mig själv, men mest pengar har jag nog spenderat på olika resor och upplevelser under året.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-när jag fick reda på att jag fått samma jobb som sandra.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
-madcon, liar. britney spears, circus. stagga lee, roc ya body. marit larsen, if a song could get me you. britney spears, a piece of me. jack johnson, better together.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-jag är nog glad mest hela tiden.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-jag tror detta år varit rätt så perfekt. jag började året på en strand i thailand och avslutar det med vänner i norge. därimellan har jag rest runt, jobbat och gjort en massa roliga saker.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-vet ej.

18. Hur tillbringade du julen?
-i sverige med nära och kära.

19. Blev du kär i år?
-ikke. eller kanske lite. förtjust åtminstonde.

20. Favoritprogram på TV?
-gossip girl, 90210.

21. Bästa boken du läste i år?
-snabba cash.

22. Största musikalista upptäckten?
-madcon, kurt nilsen, marit larsen.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
-bästa presenten fick jag utav mina bästa vänner. sandra och anna. konsert med rihanna i sthlm. det var grymt!

25. Något du önskade dig men inte fick?
-det tror jag ikke.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
-firade med familj, släkt och vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-jag tror inte det.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
-bekväm för det mesta.

29. Vad fick dig att må bra?
-min familj och mina vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
-ed westwick.

31. Vem saknade du?
-nu när jag bor i norge saknar jag alla hemma i sverige.

32. De bästa nya människorna du träffade?
-alla som jag lärt känna här i norge. de är fantastiska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0