2008



satan, vad detta året har gått snabbt. inne på sista dagen på år 2008. känns som att det inte alls var länge sedan jag befann mig på en strand i thailand och kollade upp mot alla fyrverkerier. jag amanda liza diana och en massa buckets. det är helt klart det bästa nyåret jag varit med om och helt klart den bästa resan. vi reste runt i thailand och bara levde livet jag och liza hann även med en sväng till malaysia. allt var ett enda stort äventyr. vi kom hem i slutet på januari till ett kallt och tråkigt sverige men tack vare alla underbara vänner och min familj kändes det endå okej att vara hemma. jag och anna fyllde 20 i mars. det blev en tripp till sthlm. rihanna, shopping och party. det blev ännu en tripp till göteborg. vin på uteserveringar, fest, shopping, middagar. sedan kom dagen då det var dags för mode och design-programmet att ha den årliga modevisningen. de flesta utav oss gammla md:are samlades. visningen var grym. johanna tog studenten. det blev f-e-s-t. sommaren var här. sandra och jag bilade runt till olika platser. oslo, öland, småland. vi hade grymt kul! var på besök hos diana och hennes man i göteborg. mys, fest, skratt och shopping. åkte till spanien med familjen. besökte för andra gången camp nou. bad, sol, utflykter, middagar, shopping. visade sig i efterhand att stället vi bodde på var "spaniens bögparadis". lite komiskt att vi hamnade där, men vi hade det fantastiskt kul. jag jobbade en hel del under en viss period. sedan kom dagen då anna åkte till miami. det var fruktansvärt jobbigt att säga hejdå. en månad senare flyttade jag och sandra till norge. bergen. vi hade inte en aning om vad som väntade. vi tog våra väskor och hoppade på tåget. det kan vara det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv. de första 2 veckorna bodde vi tillsammans med fredrik, basse, tobias och emil innan vi fann våran lägenhet på strandgaten som jag sandra och tobias flyttade in i. inte långt efter det fick vi även jobb. och på den vägen är det!

nu sitter jag här i soffan med tobias, som förövrigt har nya kalsonger. vi laddar inför kvällen. ska bort till patrik och grabbarna för att fira 12-slaget sedan får vi se vart kvällen tar vägen.

SKÅL!

Kommentarer
Postat av: sandra

Älskar dej med :) Ikväll ska bli kul!

2008-12-31 @ 16:20:58
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0