1:a dagen i stavanger

vilken dag! jag har haft kjempegöy och nu är jag satans trött. flög ner hit till stavanger imorse, började på kontoret vid 10. hade först presentation utav oss själva, sedan föreläsningar, information och möten. kl 3 checkade vi in på hotellet. halv fyra stack jag, sandra och stein till dolly dimples; spisade! sedan ut i fält. var i ett område som snart ska lukkas och de allra flesta som ikke tackat ja ännu har haft besök 3-4 gånger tidigare. med andra ord ett väldigt svårt område. första gången för både mig och sandra att gå på sådana dörrar. fick först gå med och lyssna på stein. galet duktig kille. sedan gick han även med och lyssnade på oss. därefter var det bara att köra. det gick sjukt bra och det var riktigt kul! tror de allra flesta är imponerade utav de "svenska jenterna".

jag har haft en helt fantastisk dag.
nu befinner jag mig på mitt hotellrum. ska straxt ut och ta en godnatt-ciggarett med sandra.

yes, det är så min dag har sett ut. hoppas allt är greit i sverige.


så här kul kan man ha när man är ensam på ett hotellrum i stavanger.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi eg elsker deg med!!

2008-12-08 @ 23:35:23
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0