dagens dag

damn, det är satans kallt. men vad ska man göra?
idag ska jag och sandra ut på garnes tillsammans. jobb-bilen står här utanför och väntar. vi tänkte dra med en skiva och digga till på vägen ut dit. jag hoppas på att vi kommer kicka ass. jag var på garnes igår med elise och det gick kanon.
 
hade coaching med trond idag. var lite nervös innan men det gick finemang. pratar fortfarande lite för mycket. men jag tror att det beror på situationen; en som sitter och bedömmer en på det man säger.
menmen, jag ska fan bli bäst på detta. 

dags att svira om till lite varmare kläder, jobb om 40 min. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

were gonna kick some as ;D

2008-11-25 @ 16:04:09
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

ÄR DET SANT ATT DET ÄR SKATTEFRITT I NORGE HELA DECEMBER?!?!?!!? det har jag hört i all fall.

2008-11-26 @ 10:52:23
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0