first day at work

första dagen på jobbet är avklarad. vi började dagen klockan 12 på kontoret. vi var med på lite möten, föreläsningar, blev tilldelade varsit skrivbord, lite kläder och så vidare. massa information att ta in.
alla i teamet är hur trevliga som helst.
runt halv 2 tog jag och sandra bussen hem, käkade (potatismos, sås och fiskpinnar; GALET GOTT) och slappade.
klockan 4 kom min handledare och hämtade mig och vi åkte ut på "fältet". kom hem lite efter 9.
det var riktigt intressant att se hur det går till.
för er som inte vet så är jag "säljkonsulent/projektsäljare".

något jag måste köpa imorgon är ett par jävligt varma skor!!!! satan vad kallt det är på kvällarna.

nu är jag helt slut i huvudet efter all information som matats in, ska straxt mysa ner under mitt täcke.
sov gott, puss puss puss.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

vad säljer ni då?!?!

2008-11-05 @ 12:38:59
URL: http://knoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0