friday, im in love.

okej, kanske inte.
jag är galet seg, jag är bakis, jag är trött, jag är hungrig och jag har en satans träningsverk.
inte ens att det är fredag piggar upp mig lite.
jaja, jag överlever iallafall. snart dags för pizza och sedan är det chips/dip/godis/cola framför idol. mer avancerad blir inte denna kväll.

igår samlades nästan hela gänget från jobbet på amiral hotell, där trond bor när han är i bergen. det blev en hel del öl, massa prat och skratt. vissa fullare än andra. träffade även på en holländsk pilot som kände ett gäng utav grabbarna i det holländska landslaget, däribland Ruud van Nistelrooy. Jag sa att han skulle hälsa från mig.

nu ska jag sysselsätta mig med att göra ingenting.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0