onsdags kväll.

onsdag och jag kom hem från jobb för ett litet tag sen. har varit en riktigt rolig kväll. och man lär sig sinnessjukt mycket hela tiden. jag älskar det.

på kontoret på förmiddagen hade vi coaching/rollspel. mats som kund och silje som åskådare. det är väldigt intressant och kul. och vi ska börja morgondagen med detsamma. sen imorgonkväll är det ut i fält som vanlig och efter det kan man säga att det är helg för på fredagen är det ca. 2 timmar på kontoret på förmiddagen och sedan är vi klara. galet skönt!!!

vi fick reda på utav jonas, killen vi hyr våran lägenhet utav, att bara vi fixar någon slags kabel från tv:n till antenn-uttaget så kan vi kolla på tv; så det ska införskaffas i helgen. ska bli kul och se vad vi kommer hem med för kabel. kanske kan få med mannen i huset som hjälp.


allt känns fantastiskt bra, jag älskar bergen! men jag måste faktist säga att jag längtar lite till jul, då jag ska hem och umgås med min kära familj. jag älskar och jag saknar dem, men som tur var överlever jag, iallafall fram tills jul :)

puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar också till jul och till er!

2008-11-14 @ 10:12:18
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0