profficefest och överaskning

profficefesten var galet trevlig och maten var gudomlig (!!!!!!). jag och sandra träffade simon och elise, som jobbar i det team vi ska börja i på jobbet, och så träffade vi reneé som också börjar på måndag. de var hur söta som helst och grymt roliga. nu längtar jag bara ännu mera tills på måndag. 


och HERREGUD, tobias kontaktperson på proffice...... sandra och jag är kära!! och jag tror fasen han är lite förtjust i oss också, ni skulle sett vinken vi fick utav han när vi gick. haha, näe men det är en mycket stilig kille. vi ska försöka få tobias att bjuda över honom till våran förfest ikväll.

iallafall, klockan börjar bli halv 11, sandra, jag, våra soon-to-be arbetskamrater och den stiliga mannen (!!!) sitter och pratar. trevligt, trevligt. jag försöker få sandra till att följa med ut och röka. till slut ger hon med sig och vi vandrar ut. helt oväntat, eller ja, jag visste om det, men oväntat för sandra, dyker hennes föräldrar upp bakom oss. ni skulle sett sandras min! hon blev så otroligt glad och jag med för den delen. jag älskar hennes familj och det känns så himmla kul att dom är här. efter ett par tårar och en massa kramar gick vi in till vårt bord och tackade för kvällen och vandrade bort till våran lägenhet. susann och pär tog bilen bort för de hade med sig en hel del saker till oss. det blev julafton igen.
-min älskade stereo är äntligen på plats!!! nu kan vi spela hööööög musik. tralalla.

yesyes.
jag är uppe ovanligt tidigt måste jag ta o säga. men jag tror att det är för att jag ser fram emot den här dagen. vi ska antagligen ta linbanan upp till flöyen. jag kan tänka mig att utsikten är otrolig där uppe från. om det blir av får vi ta med och dokumentera med kameran. förövrigt blir det kanske middag med susann och pär, sedan måste vi städa, fixa och ladda inför kvällen. party-party.

jag älskar verkligen mitt liv.
high on life.
ha det bra vänner.
puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhhh vad kul ni har det!!!!

trevlig kväll!

2008-11-01 @ 13:06:26
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Jossan

tacktacktack min käre vän :D

2008-11-02 @ 11:23:40
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0