snart jobb igen

jag och sandra sitter i soffan med en varsin dator och laddar inför kvällens jobb. det är garnes som gäller idag också. igår gick det finemang så jag hoppas det fortsätter så ikväll. det enda som inte gick finemang var att vi fastnade i en snödriva med bilen och att vi missade våran avfart när vi skulle till kontoret och lämna bilen efter jobbet. men jag ska tala om för er att det är galet svårt att köra bil i denna stad. enkelriktat i nästan hela sentrum + att det är filer/vägar, broar och tunnlar överallt. och då överdriver jag inte. så för att det var första gången vi själva tog en bil ut i fält så ger jag oss ett mvg. helt klart!!

nu ska jag klä om och fixa lite innan det är dags att åka på jobb.
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

jovars det är bra, ska köra upp nästa vecka.... läskigt.. har lagt ner min blogg knoll nu. orkar inte mer att mamma läser den. när kommer du tillbaka då!??????????

2008-11-26 @ 17:53:20
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0