bad eller ikke?

dagen började med att vi försov oss. som tur är var silje i närheten och kunde hämta upp oss. sekunderna innan hade vi tänkt ringa taxi, så vi hade flax och sparade ca. 200 kr. hur bra är inte det?! väl på kontoret hade vi lite möten och en hel del prat om gårdagen. vi blev påminda om ett vad vi gick med på igårkväll inne i dimman. tyvärr finns det även nerskrivet på en servett med min och sandra signatur under... "om vi ikke levererar 15 salg vecka 49 skall vi bada i havet bla bla bla...". vi sätter inte lite press på oss själva!! jag ska fan klara av det för något bad är jag fasen inte sugen på. bad eller ikke får ni reda på på torsdag. jag är redan taggad till måndagens jobb. salg, salg, salg. smack, smack, smack. ja, vi får se hur det slutar.

ikväll är det forspeil och poker hos mats med kollegorna från jobbet. det ska bli riktigt trevligt.

vad helgen mer har att bjuda på får vi se. på söndag är det iallafall film-mys med christina. mycket möjligt att det är harry potter som påbörjas.

ha en fin helg.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

vad säljer ni!?!?!

2008-11-28 @ 19:27:43
URL: http://raggasex.blogg.se/
Postat av: LISE - egendesignade kläder till försäljning

trevlig kväll!





kram.

2008-11-30 @ 17:54:18
URL: http://liseesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0