tjohej

nu är jag tillbaka, kom hem runt nio. har varit en riktigt rolig kväll. simen är hur skön som helst. nu är jag otroligt trött men jag har en massa priser som jag måste plugga in i huvudet. imorgon är det rollspel/coaching som står på schemat och då ska vi kunna dessa priser. vanskeligt men mycket spännande.
mitt huvud sprängs nästan utav all information som matats in denna veckan. det är galet mycket. efter ett par veckor så kommer jag att vara proffs på allt som har med fiber, kobbakabel, mbit... ja, allting som kretsar kring internet, ip-telefoni och olika tv-paket. låter det inte spännande? ;)

det viktigaste är iallfall att det är kul och att jag jobbar med ett otroligt härligt gäng.

näe, dags att gå över till priserna, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0