dromedaren

då var det tisdag igen. veckorna går snabbt. ikväll blir det antagligen spelkväll på calibar. förra veckan blev det ju bara en snabbvisit med lite prat, så lite sällskapsspel ikväll skulle inte vara helt fel.

idag har vi gott och hoppats på att våran flyttbil ska dyka upp, men icke, imorgonbiti mellan nio och tio fick vi precis reda på att den ska dyka upp.
förövrigt har jag postat iväg ett brev till oslo. viktigt. sen tog jag och sandra en latte på ett fik vid namn dromedaren kaffebar. än så länge har jag stött på tre fik med djurnamn; elefanten, dromedaren och pingvinen. trevligt.
när jag och sandra kom tillbaka från fikat hittar vi toran och alayan utanför våran port så vi bjöd upp dom på lite prat. 

nu sitter vi i soffan och nördar, kanske borde ta och städa och diska lite. det är aningen stökigt. jag får allt gå ut och röka för att samla lite motivation.



mammi, pappi och oskar; jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0