hej mina vänner

som vi har längtat efter den här helgen och nu är det äntligen här.

idag: proffice-fest på ett hotell/restaurang lite längre bort på vår gata
lördag: förfest här hemma och sedan utgång, dansa-dansa-dansa
söndag: SANDRA FYLLER 20!
och sen måndag och då börjar vi jobba

massa roliga saker.
tralala.

föresten; jag var på intervjun med högsta chefen på prego i onsdags och det gick hur bra som helst. jag skulle höra av mig på måndag efter jobbet när jag fått reda på hur mina dagar kommer se ut där. men jag hoppas, hoppas, hoppas att det kan gå ihop. jag vill verkligen ha jobbet på prego. alla jag träffat som jobbar där är hur gulliga som helst. 
ja, vi får se hur det blir.


nu kom jag och sandra precis hem, har varit på dromedaren och sedan calibar och betalat hyran till jonas.

det som står på schemat nu är: städa, duscha, testa kläder och fixa inför kvällens mycket viktiga event.

ha det. puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack detsamma. Låter som en toppenhelg =)

2008-10-31 @ 19:35:48
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0