julafton?!

efter en miljon samtal, med magnus på flyttfirman, en tjej på terminalen här i bergen och pappa, fick vi äntligen hit våra saker. det kändes som julafton när jag och sandra packade upp allt. det var allt ifrån ljus till en uppblåsbar madrass, ciggaretter, tv-spel, fotoalbum, ja, allt möjligt, men mestadels mat, så som pasta, olika såser, nudlar och potatismos. våra köksskåp är allt ifrån tomma nu, vi har mat så att det räcker och blir över ett bra tag. om det är någon som är hungrig är det bara att bjuda över sig själv och hugga in!

våra föräldrar är verkligen de bästa! tack!



ja, igår var det ju spelkväll på calibar och det var galet trevligt. vi körde neger & president, diamanten och TP. det var jag, sandra, tobias, christina, cathrine och så var viktor med på ett hörn när han inte var upptagen i baren. jag måste meddela att TP på norska inte är att leka med, det var tur att vi hade två norskor med som kunde förklara de delar man inte förstod.
ja, det var iallafall en mycket trevlig kväll.

nu ska jag och sandra kolla på the hills. ha det bra allihoppa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0