medal of honor

idag har vi inhandlat medal of honor. för er som inte vet vad det är så är det ett tv-spel. man går omkring och skjuter alla i det andra laget och så ska man klara olika uppdrag. jag och sandra har suttit framför detta i snart två och en halv timme. det är galet kul!
tyvärr har vi bara en fungerande dosa, men så fort vi löst det problemet blir det turnering på hög nivå.

utöver detta har vi varit på skattekontoret och lämnat lite papper, så nu är det bara invänta att skattekortet och d-nummret kommer i postboxen.
sedan vandrade jag till klöverhuset där jag hade min intervju. det gick kanon så nu är det bara att hoppas på att dom ringer tillbaka.

så fort tobias kommer hem ska vi möta upp christina och cathrine för att vandra bort till calibar och spela spel.


ha det bra. puss


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Gissa vad jag och Diana ska gör idag då?!?! nää, jo vi ska fika med AMANDA, DIN KUSIN. Nu blir du allt avis va?!+1va?!?!VA?!?!?! ja så går det om man åker till Norge...

2008-10-29 @ 11:28:45
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0