NORWAY.

här kommer lite bilder från resan hit och från de dagar vi varit här:
 
mycket road på tåget hit


sandra spanar i sin kalender


emil och sandra


mitt uppe i ett telefonsamtal


tobbe och emil


peace


strike a pose


utsikt från balkongen


ja, jag vet inte vad det är men det är i allafall fint


på väg mot skattekontoret...


... där vi fick lite papper vi ska fylla i


utsikt från balkong på dagen

 
dessa tofflor myser jag omkring i


jag bara älskar den här staden. 
igår kväll var jag, sandra, basse, tobias och emil på scotchman och kollade på deportivo-brann. det var mycket spännande men tyvärr så förlorade brann på straffar.
ikväll blir det ev. utgång efter att basse slutat jobba.

nu ska vi ner till kiwi och shoppa lite.

på återseende.

Kommentarer
Postat av: sandra

emma, du är bäst!

2008-10-03 @ 18:45:51
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: adasdkas

Frågestund på min blogg! Var med!



Spännande att läsa det du skrev!

2008-10-04 @ 13:28:53
URL: http://thebluegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0