tv-spelsturnering.

när tobias kom hem, vandrade vi bort till calibar, pratade lite med folket där innan vi anslöt oss till tv-spelsturnering hos sebastian och fredrik. mario kart var det som gällde och det var galet kul. tyvärr kom jag näst sist, men ehh jag är inte bitter. när vi kom innanför dörren här hemma var klockan halv 2. på något vis känns det som att tiden rullar på mycket fortare här?! märkligt! ja, i vilket fall blev det lite mackor och a shot at love 2 innan vi somnade. självklart vaknade jag upp mitt i natten utav en hostattack som vägrade gå över. tillslut somnade jag i allafall om.

och nu, nu har jag precis gått upp. jag blev väckt mitt i min skönhetssömn utav att min telefon ringde. tack pappa! näe, men det var nog lika bra. nu blir det lite frukost och i ordningfixning. sen: lämna ut cv:n (ja, för ovanlighetens skull).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0