rapport från grannlandet

i fredags hade tobias förfest här hemma. och jäklar vad folk det blev, i allafall med tanke på att vi bara bor i en 2:a. vi borde skaffa fler sittplatser. en tre-sitts soffa och två barstolar kommer man inte långt på. när de gav sig ut på byn blåste sandra och jag upp våran säng och la oss till rätta för att kolla på idol. satan vad bra de flesta var. lite besviken på att loulou åkte ut, men inte så mycket jag kan göra åt saken. 
gårdagen spenderades mestadels till att inte göra något förutom på kvällen när tobias och jag fick nog utav det och begav oss bort till emil för att spela mariokart; man blir beroende utav det spelet. 
idag då; ja, idag är det söndag och vad gör man på söndagar i bergen?! jo, man fikar. jag hoppas inte att det är fullt på dromedaren för att jag är grymt sugen på deras latte.
för några dagar sedan när jag och sandra skulle dit så hade dom stängt så vi vandra bort till klöver café för att ta en latte där istället. det kan ha varit den äckligaste latten jag någonsin druckit. stor besvikelse. ja, nu vet vi ju det iallafall.

ikväll är det flairing på soho eller rick's så dit ska vi antagligen och kolla in vilken utav stans bartendrar som kan detta bäst. spännande! sen blir det hem och sova för mig och sandra för att imorgon ska vi upp tidigt; gå runt på stan för att kolla in potensiella jobboutfits, sedan till skattetatten för att prata lite med dom och lämna in lite papper och sedan klockan två ska vi på möte med elin och gå in lite mer på vad det är som händer nu den första månaden på jobbet.

och vet ni vad? idag är det exakt en vecka tills sandra fyller 20. jag ser fram emot det så mycket. då kan vi vandra omkring på vinmonopolet tillsammans, hur kul är inte det på en skala?

nu vet ni lite vad det är som händer i grannlandet. ha det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

en hel skön helg med andra ord :)

Oh låter kul med flairing :D



hoppas ni hittar några snygga jobboutfits imorgon:)

Ha det bäst! Pussis

2008-10-26 @ 18:31:31
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0