oväntat samtal

i morse blev jag väckt utav ett telefonsamtal från högsta chefen på prego. butiken som jag hoppas få jobb i och som jag var på intervju hos igår. sandra sa att det inte hördes att jag sekunden innan låg och sov, så jag hoppas att hon har rätt. han skulle iallafall återkomma och så ska jag ev. på intervju idag igen. spääääääännande!! jag ber på mina bara knän att jag får jobbet, det skulle vara så kul!! 

utöver den eventuella intervjun ska jag springa omkring på stan med min vän emil. JAG MÅSTE HITTA 20-ÅRS PRESENT TILL SANDRA och det är inte lätt ska jag ta och tala om för er. ingen piece of cake. 



jaha, nähe nu ska jag styra med något annat.
puss

Kommentarer
Postat av: emma

Spännande Spännande ;D

2008-10-29 @ 12:35:09
URL: http://heykiddo.blogg.se/
Postat av: Sandra

liiite konstigt att du kommenterar dina egna inlägg emma :/

2008-10-30 @ 00:40:07
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0