mys-måndag.

idag har jag och sandra haft en riktigt mysig dag. det hela började med en latte på dromedaren. sedan för att fördriva tiden plågade vi oss själva med att kolla något för dyra kläder för våra nu rätt tomma plånböcker. klockan två var det dags för möte med elin där vi skrev på lite papper, anmälde oss till festen på fredag och pratade om vad som gäller på måndag när vi börjar jobba. efter mötet gick vi vidare mot torgalmänningen och spanade vidare i olika afärrer, men budgetkedjor denna gång. jag hittade ett par kostymbyxor och en svart polo som kommer väl till pass när jobbet sätter igång. på väg hem fick jag ett samtal från en affär som jag sökt jobb i, så imorgon ska jag på intervju hos dom. det gäller bara helgjobb och det passar ju perfekt eftersom jag bara kommer jobba i veckorna på det andra jobbet. så jag håller verkligen tummarna för att det går bra i morgon. tralala.

nu är det dags för mat och sedan ska vi vandra bort till emil och utklassa honom i mariokart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan avd härligt med ett till jobb isf:P det går bra nu ;) hehe!

2008-10-27 @ 18:46:13
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0