det är stort!

idag har det blivit en del vandrande, men det har varit kul och vi har hunnit med det vi skulle. torkstället hittade vi efter om och men och nu invigs det med våra nytvättade kläder.

mitt i all stress på dagen, slog vi oss ner på dolly dimples, en så kallad fast food kedja, åtminstonde så jag uppfattat det till en början, men efter detta besöket har jag helt ändrat åsikt. det tog minst 50 min innan vi fick in våra kylling og bacon sallader. ska det vara på detta viset? tur för dom att det var förbaskat gott och värt all väntan. 

har fått mycket uträttat idag och det känns bra. men jobbsökandet fortsätter imorgon igen, dan efter det, och dagen efter det också... ända tills vi fått något.

runt halv nio vandrade jag och sandra bort till alayan för lite prat, apelsinjuice och överlämning utav pengar. deras lägenhet var galet mysig.

oj,oj,oj:
måste ju meddela att vi idag fått våran första post. förstår ni hur stort det är? visst att det bara var reklam, men hallå, post är alltid post. obeskrivlig känsla. det är stort. DET ÄR STORT!

dags att röka.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är stooooooort

2008-10-13 @ 23:18:29
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0