drottningen på den försvunna diamanten

snart dags att gå och lägga sig, eller åtminstonde sätta på en film. det är bara jag, sandra och emil hemma, de andra är ute på byn och ränner.

gårdagens bravader gjorde sig verkligen påminnt imorse när klockan ringde vid nio-tiden. efter calibar myste jag, sandra och basse oss ner i soffan här hemma och helt plötslligt hade vi sett tre filmer. det blev inte alls många timmars sömn så det var galet segt att ta sig upp. dagen har tillbringats på lite olika fik. jag, sandra, emil och kajsa avslutade det hela på ett mysigt café vid namn vågen. det blev prat, kortspel och en väldigt stor latte på det.

imorgon blir det jobbsökande, ev. lite biljardspel och sedan hem till några bekanta för att kolla in deras lägenhet som vi funderar på att ta över eftersom de hittat en ny som de flyttar in i snart.

till min stora besvikelse vann jag inte på "den försvunna diamanten", utan det gjorde sandra med väldigt mycket nybörjartur. hon fick med sig en brosch hem där texten lyder: "drottningen på den försvunna diamanten" (ja, fast på norska då rå).

hade tänkt lägga in lite bilder, men det får vänta för nu är det film-tajm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0