07.04.09

tisdag.

andra dagen utan sandra och än så länge lever jag. puh!! :)
efter den fantastiska dikten jag hittade i morse så fortsatte dagen i samma anda. förutom vädret; när jag gick hemifrån i morse vid 8.10 var det sol och inte ett moln på himlen, när jag slutade vid 17 var det grått och regnigt. men det är sånt man får ta när man bor i europas regnigaste stad.  jag klagar ikke!
imorgon jobbar jag 12-18, sedan är det........... påsk-ferie. tralalala. skall ev. till lille på kvällen där rené har 25 års fest.

har en massa bilder från de senaste helgerna men jag har på tok för lite ork för att lägga upp dem. får ta det när orken infinner sig.

var nere på rema förut för lite shopping, passade även på att panta alla flaskor och burkar som låg här hemma. plockade på mig lite saker, bland annat en toffifi-ask. ställer mig i kön med min pantlapp på 46 kr. tänker på hur gott det ska bli med toffifi. upp med varorna på bandet. ser dom rulla iväg. då kommer jag på att jag glömt plånboken. fan! ber till gud att det inte ska bli mer än 46 kr.
det blev det!
jag var tvungen att lämna tillbaka min älskade toffifi-ask. vad skulle jag göra?

livet är allt bra orättvist ibland!!

nu ska jag duscha och sedan blir det film-mys i sängen. jamän!
nattinatti!

Kommentarer
Postat av: sandra

Emma saknar dej med snuttis! Men tiden går sååå himla fort så snart ses vi igen :D Jag har shoppat lite som du måste kolla in ;) hihi Älskar dej snuttis!

2009-04-08 @ 10:53:05
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0