avsked

vid 10 tog jag avsked utav sandra. idag åker ju hon nämligen till sverige på besök. känns redan jättekonstigt att vara ifrån henne, men jag tror och hoppas att jag kommer överleva :)

helgen, var för övrigt helt perfekt!! hade satans kul och sandra och jag hängde med varandra större delen utav kvällen. fantastiskt! utav någon anledning gör vi inte det speciellt ofta. näe, det var en helt perfekt lördag som innehöll det mesta. grillning, powernap, förfest, studenten och nachspeil! jajjamensan!!

nu ska jag fixa det sista innan det är dags att vandra bort till oasis.
ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dej oxå redan min plutt, men är skönt att vara hemhemma en sväng ;D Älskar dej!

2009-04-06 @ 22:51:41
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0