ferie in... sweden!

skulle egentligen stannat hemma i bergen över påsk, men så blev jag lite sugen på att hälsa på i sverige så jag bokade in mig på ett flyg och... i torsdags anlände jag. det har varit fruktansvärt kul att träffa min älskade familj!! de är de bästa!!! lite vänner har jag också hunnit med att se. och självklart min sambo, hihi. 
det har blivit party i både lkpg och nkpg, påskmiddag, shopping, familjemys och annat kul! idag ska jag hälsa på min farmor och sedan blir det fika med amanda. myspys!!

imorgon är det hemresa som gäller, ska faktist bli riktigt skönt!! saknar bergen och vännerna där!! 

på onsdag är jag tillbaka på jobbet och sedan på kvällen blir det vinmys hos sikke med tjejerna. det ser jag verkligen fram emot!! 

nu ska jag hoppa in i duschen. 
hoppas ni haft en bra påsk ;) 


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Men...men... :'(

2009-04-13 @ 23:38:08
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0