siste april.

inget jobb varken idag, imorgon eller på lördag. med andra ord: lååånghelg.  
dagarna går fort som vanligt.
i tisdags fick vi in en massa nya varor, bland annat skinnjackan här under som jag förälskade mig lite i. men eftersom jag ska bli mer ekonomisk så får jag helt enkelt vänta och se om jag veeerkligen är i behov utav den. tror tyvärr att jag vet svaret på det, har redan en hel del jackor, men man vet aldrig med mig ;)



 


waterfall ruffle front jacket, 1999 NOK.

jag ska snart ge mig iväg på lite ärenden. proffice och vinmonopolet. bra start på dagen ;)
det är ju trots allt siste april och det måste ju firas på något sett. så dagen till ära är det vin som gäller. väldigt länge sedan jag drack det, en anledning till det är sandras och mina karatefyllor på just... vin. men ikväll ska vi ge det ett försök igen. ska ta det någorlunda lugnt. dessutom är både jag och sandra fattiga som aldrig förr. får inte lön förens början på nästa vecka så det är ju ett par dagar kvar.

sandra kom precis hem från kontoret, om ett tag ska hon iväg på jobb. medans jag har hela dagen på mig för uppladdning. känns helt okej ;)

over and out så länge.
xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0