tja tja tja

onsdags kväll. snart dags för film mys. seven pounds. är supertrött så det ska bli skönt att krypa ner under täcket.
 
jobbade till 8 idag. både elise och christina var och hälsade på mig under dagen. mycket trevligt!

jag, sikke och annika var med i tidningen idag. lokalkändisar till max. eller sandra toppar oss på den fronten; förra veckan var hon nämligen med på b-tv ("det går bra nu")!

imorgon är jag ledig. först och främst ska jag sova, sova, sova. enda jag har inplanerat är ett litet ärende på posten. kanske även en tur till skatt vest och fixa ett nytt skattekort så jag slipper skatta så jäkla mycket. får se om mina ben orkar ta mig ner till bystation. 

veckorna går fort som vanligt. snart lördag igen. jag hoppas på vårväder så man kan slå sig ner på en uteservering och mysa.
på fredag blir det ev. en liten vinkväll hemma hos sikke. tjejer, prat och vin. mycket bra kombination!


vill även säga grattis till min pluttis anna som fyllde 21 igår. jag älskar dig superduper mycket och saknar dig massor! pusspusspuss

over and out.


Kommentarer
Postat av: anna

tack min älskling :D

2009-04-02 @ 11:18:59
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0