05.08.09

nämen, hallå där.

nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade. shame on me. men, nu är jag back on track. totally alive.
semestern i sverige var guld värd. saaaaaatan vad kul det var att träffa alla mina sötnosar. en del äventyr blev det med. jag, sandra och caddyn. det är givet!

sista veckan på semestern spenderades här hemma i bergentown. och det var inte så illa det heller. hade saknat mina pluttisar.

men nu..
men nu.. är det slut. back to reality och jobbandet. ska jag vara ärlig så tycket jag att det är kul och skönt att komma igång och komma in i rutinerna igen. så jag klagar inte. jag startar med två stycken 6-dagars veckor. hård start, men man måste ju känna att man lever lite. jag har ju åtminstonde ledigt på söndag, då bergen i princip är dött. men det gör inte så mycket eftersom jag oftast är bakis den dagen och inte superaktiv. caférna är iallafall öppna och det gillar jag!




Kommentarer
Postat av: jill

visst vet du :) Allt är bra med Emma? När kommer ni hem nästa gång då? Kram

2009-08-07 @ 09:53:42
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0