16.08.09

godkväll godkväll.

jag och sandra ska snart lägga oss och kolla på save the last dance. love love love.

imorgon reser hon iväg... igen. hon kommer hem på fredag. hon dissar mig i veckorna. bitch!

okej, om jag ska vara ärlig, så är det rätt skönt att ha heeeela sängen för sig själv. så jag klagar inte. men visst alltid saknar jag henne lite.

i fredags var vi på konsert. lind, nilsen, fuentes och holm. det var satans jävla bra. det hela avslutades med hallelujah, kunde inte blivit bättre. efter det blev det klädskifte och sedan metro. 
vaknade upp i lördags, inte fullt så redo för jobb, men vad skulle man göra? det var bara att köra på. 
igår tog vi det för en gång skull lugnt. lagade tacos... med fajitas-krydda. inte att rekomendera då kryddan ska användas på kyckling. jag erkänner att det var mitt misstag, men det fanns inte mycket att göra åt saken då vi upptäckte det när sandra redan hällt på hela påsen. 

idag var jag, sandra och kimmy ute och åt plankstek på naboen. gudomligt gott! om jag var tvungen att välja något att äta varje dag resten utav mitt liv skulle det var den. yummie!!!

föresten anländer tobias och dennis ikväll. det ska bli kul att se grabbsen igen. jag tror att tobias har saknat mig och sandra väldigt mycket ;) 

nepp, time to go.
pussi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0