19.08.09

snor, snor, snor. usch och fy. febrig och hostig är jag också.
var hos min läkare igår, vilket resulterade i att jag måste ligga hemma hela veckan. jag är redan uttråkad och rastlös så det blir spännande och se hur detta går.
just nu känner jag mig helt död i kroppen, all energi är borta. det enda som är positivt med att ligga hemma och vara sjuk är att man inte behöver ha dåligt samvete för att man bara äter massa onyttiga saker, det är liksom helt okej. man måste ju trösta sig själv på något sett.

jag håller iallafall tummarna för att jag mår bättre till fredag så att jag ev. kan jobba på lördag.

det är tur att sandra är iväg denna veckan så att jag inte smittar ner henne. himmla bra tajming.

ikväll har coldplay konsert på koengen, skulle inte ha något emot att se de, men det är helt slutsålt. har en massa vänner som ska jobba på konserten, de får liksom betalt för att höra på coldplay. det är en del som har det bra ;)

jag själv ska bara ligga i soffan och tycka synd om mig själv. hur spännande låter inte det?

är sugen på glass men jag vet inte om jag orkar ta mig de 100 meterna till rema. det är illa!

nu ska jag be till gud att jag blir frisk fortare än fortast. pray with me ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0