21.08.09 (back on track)

nu känner jag mig så gott som frisk.. med andra ord; jag är back on track.

kom precis hem från en liten visit hos mina oasis-tjejer. jag kände att det var enough med tv/internet-tittande och att det gått allt för många dagar utan att jag sett dom, dessutom behövde jag en liten, liten promenad. 
i morgon är jag tillbaka på jobbet, känns otroligt skönt att inte spendera ännu en dag i soffan.

sandra är på bocca och dricker öl. jag är inte ett dugg avundsjuk (hmm). men det känns inte helt okej och sätta sig att dricka öl när man varit sjuk i princip hela veckan, vi får se i stället hur jag mår imorgon efter jobbet. min dag kommer också ;) 







ikväll bjuds det på varm smörgåstårta och film på kjellersmauet. helt ok!
  

Kommentarer
Postat av: anna

du är snygg

2009-08-23 @ 17:01:53
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0