friday, im in love love love.

det är kanon väder ute. inte ett endaste moln på himmelen. härligt.
ska träffa upp sandra efter hon varit på kontoret och så ska vi mysa runt på stan. var länge sen sist och jag kan tänka mig att de flesta nu slutat med all rea och fått in en massa vårnyheter. skoj, skoj, skoj.





vi skall även besöka vinmonopolet. vågar inte lämna det till imorgon eftersom vi alltid glömmer bort öppettiderna och kommer efter de stängt.
som för ett par helger sedan. vi hade suttit och fikat på dromedaren, pratat om kvällen, pratat om hur gott det skulle bli med vin. knallade bort mot vinmonopolet, förväntansfulla och lyckliga, såg människorna inne vid kasserna. tralala. stoppas helt plötsligt utav en stor man vid entren:
-ni är lite sent ute.
-ehh?
-vi stänger 3.
kollar ner på klockan... kvart över tre. det var som att få en spark i ansiktet.
den kvällen slutade med öl. har man en hel dag gått och sett fram emot vin är det inte gott med öl, det ska jag ta och berätta.

nähe, nu ska jag dricka apelsinjuice. puss



Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe svarade visst till sandras blogg men va fan ;)

Hihi tack så mycket är riktigt nöjd. Längtar som en galning tills jag kan ta mig upp till bergen och parta loss med er:) Hoppas det kan bli ganska snart, måste få in lite pengar bara=/

pusspusskram, ha en bra helg

2009-02-13 @ 12:53:27
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0