godmorgon

om ni läst sandras blogg vet ni att inflyttningen skjutits upp ett par dagar. egentligen bara positivt för våran del. mindre att betala i hyra.
ni ska se lägenheten, den blir så otroligt fin. sandra och jag har hittat en soffa, en tv bänk och ett bord vi ska inhandla. det kommer bli galet snyggt.

idag ska vi ut på en promenad längst hamnen. det blir att pälsa på sig. det är rätt kallt ute men väldigt fint väder. ja, åtminstonde nu. man vet ju aldrig med bergen. kameran får följa med så några bilder kanske åker upp här sen.

ikväll blir det ev. film och godis med ludde.
jag och sandra har en alkoholfri helg och det känns riktigt skönt. igår satt vi bänkade framför let´s dance med kroketter, fläskfilé och bearnaisesås.
ska se om vi hinner med att svänga förbi tobias och emil i deras nya lägenhet. de flyttade i söndags och har inte haft tid till ett besök ännu.

Näe, nu ska jag ta på mig lite varma kläder och förbereda mig inför promenixen.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tobbe

va? en alkoholfri helg? så chockad jag blir ;)

2009-02-07 @ 15:31:47
Postat av: Anonym

2009-02-07 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0