Hemmafru?



hej mina vänner. det har skett lite förändringar i min vardag. jag har gått och blivit hemmafru. iallafall ett tag. jag jobbar inte längre som salgskonsulent, utan är på jakt efter ett nytt jobb. hoppas på butiksjobb. men vi får se. hade ett litet möte med min kontaktperson på proffice vid halv tre. elin. hon är så himmla mysig och trevlig. hon hjälpte mig att fixa mitt cv så jag ska runt och lämna ut dom i butiker. under tiden blir det antagligen lite småjobb. elin skulle ringa så fort det kom in något som kan passa mig.

tror sandra gillar att jag är hemma. middagen står på bordet när hon kommer innanför dörren vid 10. det är jag och min medhjälpare ludde som har gått och blivit mästerkockar. jag är fan imponerad utav mig själv att jag ändå är helt okej på att laga mat. jag är stolt över mig själv.

just, exakt, akkurat nu befinner sig min familj och ett par vänner i muritsius. de landade igår. jag är bara liiiite, liiiite avundsjuk. jag hoppas iallafall att de får en fantastisk semester, medans jag befinner mig i ett kallt snöigt bergen.

jaha, vad mer? jag längtar till lördag. på lördag mina vänner, på lördag är det party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0