kärlek.

sandra hade spridit lite kärlek på sin blogg så jag kan ju inte vara sämre.

mamma, pappa och oskar: min underbara familj som stöttar mig till 100% i allt jag gör och de beslut jag tar. jag älskar dom mer än ord kan beskriva och saknar dom varje dag. ni är de bästa!

sandra: min allra bästa vän. hon betyder allt för mig. vi är som piff och puff. det finns ingen som någonsin kan ta hennes plats. jag älskar henne så otroligt mycket. fields of gold.

anna: min älskling anna som bor i london. jag saknar henne så mycket. anna, sandra och jag. tillsammans är vi power puff pinglorna. vi har gjort galet mycket roliga saker tillsammans.

johanna: vi har varit vänner i många, många, många år och gått igenom en hel del tillsammans. jag älskar henne.

amanda: den bästa kusinen i hela världen.

jag får absolut inte glömma att nämna sandras familj, de är som en bonusfamilj till mig. alltid så fruktansvärt snälla. de är helt underbara och jag älskar att vara hemma hos dom. susann, pär, jonas och tobias.



jag älskar er så att det gör ont!


Kommentarer
Postat av: sandras mamma

Du är en gullunge du också hoppas du finner ditt drömjobb snart puss puss

2009-02-14 @ 22:03:07
Postat av: Johanna

åh vad fint inlägg :)

älskar dig med snuttis :)



Hoppas ni haft en galet rolig lördag natt :):)



pusssssis

2009-02-15 @ 10:16:18
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: anna

en heeel drös med kärlek kastar jag över härifrån .

2009-02-15 @ 12:33:30
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0