long time no see

jag suger på att uppdatera min blogg, allra helst nu när min sladd till datan har pajjat. out of battery. min bror nämde att en ny sådan kunde kosta runt 800-900 kr. det ser jag verkligen fram emot att lägga pengar på. tur att sandra har en fungerande data som jag får lov att bruka så länge.

min familj var på besök i helgen. jag älskar dom så mycket! det var kul att få visa hur jag har det här i bergen. vi tog även ut min bror på byn. bergaton och ovanpå. hade galet kul.

imorgon får vi nyckeln till vår nya lya, på fredag blir det inflyttning. satans mycket saker att packa ner. men kul kommer det bli. när det kommer till möbler så äger vi en uppblåsbar säng, en tv, ett strykbräde och ett torkställ. om det räknas? jaja, det är åtminstonde en början. en början på något stort, en början på något nytt. vem vet?!

blablabla, nu är jag alldeles för trött för att sitta här och ödsla tid. imorgan är det en viktig dag (pinn-dagen). 

sängen väntar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0