middagsplaner.

i dag blir det en inte fullt så avancerad middag: korv med bröd. det vill säga om jag ikke får ett infall när jag befinner mig på kiwi. men jag utgår ifrån korv med bröd. en bra grund. hmm. tacos skulle vara gott, men det är så jäkla jobbigt att skära grönsaker. jaja, vi får se.

jag börjar bli rastlös. jag funderar på att tvätta fönstrena?! sist jag skulle göra det gick det åthelvete. det var svinkallt ute så allt frös fast. tror ikke det är lika kallt ute nu så det kan ju fungera, dessutom har jag köpt nått slags fönster-spray-medel som förhoppningsvis inte fryser. innan var vim min bästa vän. det funkar på det mesta, men när det gäller fönster.. tyvärr!

i vilket fall, först en ciggarett.



update:

för det första, det blir korv med bröd.
för det andra, det gick åthelvete med fönstrena denna gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0