bff

detta inlägg är relaterat till vad min bff skrev i sin blogg. läs HÄR!

sandra andersson. bff. best friend forever.


sandra och jag är bästa vänner, sambos och kollegor. vi umgås i princip varje timma, varje minut och varje sekund på dygnet. och vad betyder då detta? jo, att vi känner varandra... VÄLDIGT väl!!

sandra är den:
-som skrattar när någon (jag) gör sig illa.
-som tror att hon är fullt nykter när hon knappt kan stå på benen.
-som tycker att DETTA är kul.
-som står för ljudeffekterna när man kollar på skräckfilm.
-som vägrar erkänna att hon snarkar.
-som lyckas rammla 5 gånger under en tidsperiod på 4 timmar.

sandra är den som står mig närmast, den som jag kan säga allt till, den som gör mig glad. hon är min bff.
förstår ni vilket bra team vi är?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0