sjukling

andra dagen jag är hemma och är sjuk. trodde jag skulle må bättre idag men ikke. ont i halsen, förkyld, antagligen feber och pricken över i:et.... tandverk. har en visdomstans som plågat mig i flera dagar nu.

fruktansvärt tråkigt att vara hemma. det enda jag gör är att sova, kolla på tv och sitta vid internett när det fungerar. som nu.

sandra ringde precis från kontoret och berättade att hon bokat in oss på en visning imorgon. lägenheten verkar perfekt och så ligger den precis vid christina. spännande att se hur den ser ut. om inte den är vad vi söker efter så har vi även en visning på söndag.

i brist på annat tänkte jag lägga upp lite bilder från helgens bravader men självklart fungerade inte det så det får helt enkelt vänta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

tråkigt =/ hoppas du blir frisk snart snutt.

krya på dig!

2009-01-15 @ 23:16:58
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0