två sjuklingar

jag är fortfarande sjuk, dessutom har jag råkat smitta min pluttis sandra. vad är jag för vän egentligen? jag hoppas hon kan förlåta mig.

vi hade en inbokad visning vid tre idag så det var bara att fixa till sig och ge sig av. lägenheten var under ombyggnad, så den kommer vara helt nyrenoverad. det enda är att den inte är så stor som vi önskar men hyran är bra, alla vitvarer får man med och den ligger perfekt. vi ska tänka på det över helgen, har även en visning på söndag som vi ska gå på så vi får se hur det slutar.

eftersom vi båda är sjuka så tänkte vi ägna denna helg åt filmtittande så på vägen hem blev det lite shopping. det slutade med att vi hade en påse fylld med filmer. sex and the city the movie, wall-e, rush hour 2, 2 live konserter, the guardian, alpha dog med mera, med mera. är man sjuk så är man. pricken över i:t blev glass, lite godis och ostbågar. har man ingen mamma i närheten som kan pyssla om en får man helt enkelt göra det bästa av situationen och jag tror att sandra och jag fixade det rätt bra.


Kommentarer
Postat av: anna

snuttan då. synd att inte ja var där. då hade ja pysslat om er båda <3

2009-01-17 @ 17:39:38
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0