03.07.09

godkväll godkväll.

det fina väderet har hållt i sig, himmla härligt när man inte står inne i en butik och svettas.
i onsdags blev det utgång med några tjejer från jobbet. blev lite mycket öl mot slutet men satans kul hade jag... och självklart "råkade" jag hamna på efterfest. what to do? what to do? en helkväll med andra ord. vill inte påstå att  jag var sådär superpigg igår. blev lunch på zachen och sedan var det bara att bege sig till jobbet.
på kvällen var det sandras tur att partajja. för mig och kimmy blev det en hemmakväll framför tvn. somnade runt tolv-ett någon gång och vaknade klockan tre utav att två fulla och hänsynslösa (älskar er endå ;)) personer dyker upp i sovrummet. det var mycket omtyckt från min sida eftersom jag skulle upp o jobba tidigt. efter jobbet la sig jag och kimmy i en park, drack cola, lyssnade på musik, pratade och läste tidningar. helt ok!

ikväll är det kimmy som är ute på äventyr och jag och sandri är hemma. sitter och kollar på 10 orsaker att hata dig. jag med datorn i knät och sandra med chipspåsen i högsta hugg.
imorgon är det jobbelibobb till sex sedan blir det antagligen födelsedags-fest.

.....LATER!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Klart du får komma och se lägenheten :) Inte färdig än, men en bra bit på väg!

2009-07-12 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0