13.07.09

nämen hallå där!!!



.... i'm in sweden ;) anlände ca. 07.20 imorse..... och vad möts man utav??? joo, fint väder. helt ok det!!
har inte riktigt insett att jag har semester nu i tre veckor men det kommer väl vart efter. vet iallafall att jag kommer sakna mina kära jobbkollegor, men jag får försöka hålla ut ;) kommer spendera min sista vecka i bergen så det är ju inte så länge utan dom.

TJUGO ÖVER TRE stog jag och sandra upp imorse. starkt gjort det!! känner mig aningen seg, men har för mycket adrenalin för att sova.

snart ska jag träffa anna och sandra över en fika vid kanalen kan jag tro. supermyspys. sedan rullar jag och sandra vidare mot fröken pettersson där det antagligen också blir en fika. supermyspys det med.


sedan ikväll blir fotbollstittande på parken. ifk-falkenberg.


japp, helt ok!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0