09.06.09

godkväll, godkväll kära läsare.

till er som varit lite oroliga; I´m alive! har ikke haft tid att blogga och inte heller någon lust. så så ligger det till. men nu är jag här; hej, hej!

har varit full rulle här, gjort massa roliga saker; sommarfest, häng på verftet, grillning, fotboll, jobb, förfester, dans-dans-dans, efterfester tills tidiga mornar, middagar, mys m.m.  

en tråkig sak är att emil, tobias och camilla lämnade oss för sverige i torsdags (INTE HELT OKEJ!!!). känns lite konstigt att de inte är här. men vi träffar alla under semestern så jag hoppas jag överlever tills dess. jag, sandra, tonje och camilla ska göra halmstad i sommar. det kommer bli toppen, speciellt eftersom camilla är halmstadbo och har koll på läget.

näe, nu ska jag byta kläder och sedan knalla iväg på ett litet möte/infoträff!!

ha en fin kväll allesammans! puss och hojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0