13.06.09

Mina föräldrar är på besök. Det känns så mysigt att ha dom här.
Igår vandrade vi runt lite i byn, var inne och kollade i min butik och hälsade på sikke, var ute på verftet, åt den goda skagen mackan, åt glass och kollade längst bryggen, fixade massor här hemma (tack, tack, tack) och sist men inte minst.. åt pizza. yummie!!!

vi fick en superfin mikrovågsugn i inflyttningspresent. den liksom fullbordar vårt kök. den passar helt enkelt perfekt!!

jag och sandra inhandlade även en klocka och ett vinställ. vi har spanat på de förut men det har inte blivit av att vi köpt det och så nu när vi kommer så är det -50% på båda sakerna.. SUPERDUPER!! som hittat!!

näe, nu ska jag gå och koka lite ägg och fixa fram lite frukost till min lilla sambo som fortfarande ligger och sover.


(mamma&pappa, jag älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: anna

MYSSS emmis, glad för din skull

2009-06-13 @ 12:43:16
URL: http://annagollas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0