16.06.09

det blev ingen powernap. blev istället rastlös som de flesta andra gångerna så jag tog en tur ner till butiken och hälsade på sikke och anette. sedan blev det en kvällsfika på bocca med tonje och några utav hennes vänner. mycket trevligare än att ligga och sova. 

det närmar sig midsommar. vill ni veta hur jag ska fira denna härliga dag? joo, det som står på mitt schema är..... jobb, jobb, jobb. i norge firar man inte detta svenska, underbara påhitt (för det är väl svenskt?!). det är så typiskt!! jag älskar midsommar!!!
jobbar ända till lördag sen på kvällen hoppas jag på utgång med tonje. det blir en bra kompensation tror jag allt.
 
nu ska jag och sandra lägga oss och kolla på table for three

natti, natti.
pussi, pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0