19.06.09

sitter hemma helt själv, för en gångs skull, och gör absolut ingenting.
himmla skönt måste jag säga. är galet seg efter jobbet. det där med sommarsalg sliter verkligen på kroppen. plocka kläder, plocka kläder, plocka kläder.

sandra är iväg på sommarfest med jobbet, de befinner sig på en båt. hur fantastiskt mysigt är inte det då? jag är allt lite avundsjuk.
jag fick ett sms utav henne för ett litet tag sedan: "sådär nu går det utför hehe vi är pirater!"

jag har bestämt mig för att min kväll inte ska bli mycket mer avancerad än vad den redan är. dels för att jag ska på jobb imorgon och dels för att jag aldrig är ensam. jag tror att jag underskattat det lite. kvalitetstid med sig själv är nog ganska nyttigt och viktigt ändå. kanske inte så jävla spännande, men helt okej liksom.

hur länge min ensamhet varar får vi se. jag har nämligen lovat sovplats hemma hos oss till kimmy tills han hittar eget boende och han skulle antagligen flytta in ikväll. back to trångt och mysigt. vi ursprungliga norrköpingsbor ställer upp på varandra här i grannlandet. i vått och torrt. 

nu ska jag mysa ner mig i soffan med en filt och kolla på tv!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0