29.06.05

nu är det inte långt kvar tills min semester börjar. det ska bli så otroligt skönt. bara 9 arbetsdagar kvar, sedan är det sverige och massa party som väntar ;) helt ok!!

idag träffade jag annika för första gången på 3 veckor, det var satans kul och det känns bra att ha henne tillbaka på hemmaplan.
efter jobbet mötte jag upp kimmy och vi tog en liten runda på stan. jag hittade en regnjacka som jag blev lite förälskad i och självklart var tvungen att köpa. det som gjorde saken bättre var ju att den tidigare kostat 2000 men nu var på 50%. jag är väldigt bra på att fynda ;) det enda jag behöver nu är mina 1500-kronors-stövlar så är jag mer än redo för regn.


bild från torsdagens lyckade midsommarfirande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0